torsdag den 23. juni 2016

Forberedelser til FEST

Der er jo egentlig ikke særlig længe til jeg bliver 50 år...

....og da min energi ikke er som den tidligere har været, har jeg været tidligt i gang med planlægningen, så jeg ikke står med alt for meget det sidste stykke tid op til den lørdag, hvor den runde dag fejres. (Jeg fylder rundt tre dage efter.)

Derfor har jeg lavet en eller andet "fest-forberedelses-opgave" et par gange om ugen. Nogle af opgaverne har ikke taget særlig lang tid; som f.eks. at skrive bordkortene.

Forleden hjalp min mor mig med at få bordplanen på plads...

Nå ja...og så har vi været i Tyskland og fået indkøbt drikkevarer, slik og chokolade. Det gjorde vi i starten af juni - og kørte i den forbindelse også lige et smut forbi Henriette, da jeg havde scoret et nyt "plasticdrivhus" til hende.

Hun har simpelthen fået den mest fantastiske have ud af haven ved "det gule hus"..allerede her, i første havesæson...det er imponerende.

 
 I det hele taget mangler jeg ikke ret meget for at være klar til festen.

Mangler kun at:

  • købe det sidste vin
  • købe mit festtøj
  • købe ind til "skrub-af maden"
  • betale for leje af lokalet (har ikke fået regningen endnu)
  • lave isterninger

Der er stadig knap 1½ måned til festen, så mon ikke jeg når det... :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar