søndag den 31. januar 2016

Træt med træt på

Jeg har nu hostet siden torsdag og det bliver ikke bedre, så jeg vil en tur forbi lægen i morgen, hvis hun ellers har tid. 
  • Hosten er tør og giver mig hovedpine, når den er for voldsom.
  • Lige så er hele ryggen øm og kan mærkes hver gang jeg hoster.
  • Hosten vækker mig ca. en gang i timen om natten. 
  • I nat var den så voldsom at jeg kastede op flere gange.
  • Kl. 4 opgav jeg at ligge i sengen og gik ind og satte mig til at sove opret i en stol for at få bare lidt søvn.
Lige om lidt går jeg ind og lægger mig igen, jeg orker bare ingenting - og er ved at få spat af ikke at have nogen energi.

I denne weekend skulle jeg jo have tegnet haveplanen for forhaven færdig, læst en masse havebøger og måske lavet et par dekorationer...øv.

Det eneste jeg har fået lavet (udover turen til Køge i går, som jeg i dag ikke forstår jeg orkede) i dag er at flytte lidt rundt på den hvide reol i udestuen.

I går købte vi nogle farvestrålende klodskasser, som mine vaser, skjulere osv. fremover skal stå i. Indtil nu har de bare stået frit på reolen, med det resultat, at kattene nemt kan komme til at vippe noget ned (Hvilket sker af og til) og desuden tager reolen en krig at rengøre.
Med kærestens hjælp (Han bukkede sig ned og rakte mig tingene på hylderne, jeg satte dem i kasserne og han støvsugede hylderne og satte kasserne på plads.) fik jeg endelig nogenlunde orden på vaser og skjulere. Det føles rart.
Jeg er meget tilfreds med de nye kasser. Nu mangler jeg bare at få lavet nogle flere omrokeringer derude, evt. lidt nye møbler og så vil jeg nok være tilfreds med udestuen.

8 kommentarer:

  1. Huff, sånn hoste er helt grusom å ha! Du må nok legge deg og bare hvile. God bedring til deg!

    SvarSlet
  2. Godt at få orden på tingene. God bedring.

    SvarSlet
  3. Hej Esther.Det lyder ikke godt med den hoste.........så du må en tur til lægen.
    Men godt at du havde lidt energi til at få orden på din reol........det ser bare godt ud.Jeg tør næsten ikke fortælle om al den energi jeg har brugt i dag på at male min stue.Må tage den i nogle etapper.Men viser min mørke endevæg som jeg synes er blevet superflot.
    God bedring Knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have :)
      Jeg vil om lidt gå i gang med at få læst op på jeres blogs...har ikke læst blogs siden i mandags.

      Slet
  4. Ordnung muss sein og det ser spuer fint ud nu, meget bedre end førbilledet. OG PAS SÅ PÅ DIG SELV NU! KUN tvserier på sofaen er iorden :-)

    SvarSlet