onsdag den 10. juni 2015

Penispeber...

Jeg beklager sproget, men det hedder de altså.


Da vi var til fødselsdagstamtam i søndags, fik jeg en lille souvenir fra Mallorca. Under megen grin fik jeg overrakt denne pose frø.

Visse dele af min familie har en spøjs form for humor....haha. Pjat, jeg morede mig nu lige så meget som dem ;)

Der er omkring 20 frø i, og jeg havde egentlig planlagt at så 2-3 stykker i den kommende weekend, men vi er allerede i midten af juni, så det er vist formålsløst, ikke?

Jeg må vist vente til næste havesæson, tror jeg.


8 kommentarer:

  1. Haha, jag har en planta, skall bli spännande att se om jag får någon peppar.
    Ha det gott!
    Marika

    SvarSlet
    Svar
    1. Spændt på, om du så får frugter i år....jeg ser frem til at så frøene til næste februar :)

      Slet
  2. Ja, det var litt av en pepper ;)) Undrer om de faktisk blir som på den posen...
    De bør såes i januar eller februar tror jeg. Det er i alle fall da jeg sår chili.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg har tænkt mig at så dem i vinterferien (uge 8 ) næste år.

      Slet
  3. Hei! Gled deg til neste sesong. Det er godt at lattersesongen blir utvidet ett år til.
    Ha det godt! Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, ja det er slet ikke så skidt :)

      Slet
  4. God spøg, den må du så næste år, så vi kan se, om de får den facon :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal nok så dem og fortælle ;)

      Slet