tirsdag den 9. juni 2015

Det gror jo helt vildt

Det kan da godt være det stadig ikke er ret varmt, sammenlignet med sidste år, men jeg skal da lige love for at planterne er ligeglade. Hold op hvor de gror :)

Det er ikke ret lang tid siden jeg sidst "frigjorde" stier...i dag måtte jeg på den igen - men nøj, hvor det pyntede:

Stien i det blå bed - set fra Flammebedet FØR


EFTER:

Den samme sti - set fra modsatte side FØR


EFTER:


 Det er vildt, hvad en smule oprydning i bedet gør :)

Her til sidst Flammebedet FØR (inkl. en travlt optaget kat (Felix)):


...og EFTER:



Nu er det dog sengetid inden længe - censortjans i morgen. Godnat

6 kommentarer:

  1. Ja, det gror godt nå! Litt av en forskjell på før og etter i bedene dine :)

    Ønsker deg en god natt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det mest utrolige er at det er vokset så meget på så kort tid :)

      Slet
  2. Ja det går stærkt, der har da været noget at rydde op på.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det blev til en meget fyldt trillebørfuld. Jeg var lidt hård ved min Kew Garden's tidselkugler; der blev tyndet ret meget ud i dem. Det pyntede.

      Slet
  3. Det er noget at en jungle du har der, hold da op hvor det vokser. Men hvor ser det godt ud, jeg glæder mig til min have er lige så tilgoet.
    Hilsen Linda

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker at der ser så frodigt ud, men jeg skal godt nok være over det for at kunne holde det pænt. Jeg mangler stadig 2/3 af haven og skal nå at være færdig inden næste weekend, hvor vi fejrer kærestens fødselsdag med en del gæster. Da skal haven jo gerne være smuk og ryddelig at se på.

      Slet