fredag den 15. maj 2015

Jamen dog!

Den kom sørme "allerede" i dag...sådan kan man jo blive overrasket en gang i mellem.


Hold op, hvor vi har knoklet igennem i dag igen.

Vi har

  • endelig fået luget langs den offentlige sti
  • udplantet alle dahliaer i krukker
  • luget chaussesten


Umiddelbart lyder det måske ikke af meget, men det har nu taget fra 9.30 til 18...inkl. 30 minutters frokostpause.

Her "sti-bedet" med tonsvis af tidsler og mælkebøtter...samt et par akelejer.


Efter fem kvarter så der sådan ud:


Når vi har fået en ordentlig byge en gang, går vi derud igen og ser om ikke vi kan få renset jorden lidt mere effektivt.
Det er meningen vi vil plante, lupiner, flere akelejer og valmuer der. Måske også riddersporer.

Nå, men nu skal jeg i gang med aftensmaden...og så skal huset gøres rent. Gæster i morgen.

6 kommentarer:

  1. Det ser godt ud der langs hegnet hvor I har fået luget - så er der klart til at plante lidt nyt.

    ... nu har du jo ikke engang tid til at læse i bogen, når der kommer gæster :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det har pyntet en hel del :)
      Haha...har tænkt mig at gå i seng lige om lidt og i hvert fald bladre i den ;)

      Slet
  2. Godt du endelig fik din bog. Der er vist ikke noget at sige til, at jeg ikke kan nå igennem mine bede, når I skulle bruge så lang tid, det ukrudt gror for vildt.

    SvarSlet
  3. Det er skønt at gå i haven, men det er mindst lige så skønt når dagen er forbi og man virkelig syntes man har udrettet en masse. Det ser godt ud ved hegnet

    SvarSlet
  4. Tillykke med din nye bog :o)) hvis det var mig der havde ventet på den så længe og endelig fået den tror jeg ikke jeg havde haft så meget ryfrad at jeg var gået ud og luge ukrudt :o)
    Men hvor ser det godt ud og det er jo med at få det op inden det smider frø.
    Rigtig dejlig weekend til jer.
    Kh Linda

    SvarSlet
  5. Hej Esther.Dejligt at få sat flueben ved endnu en ting der er gjort i haven...................og det har da pyntet.
    Dagen i går var da også helt utrolig.Og i dag er det koldt og med lidt regn.
    Så jeg er også rigtig glad for alt det jeg fik lavet i går.
    Så nu må du se hvornår du får tid til din nye bog.
    Rigtig god weekend knus Jette.

    SvarSlet