søndag den 17. maj 2015

80-års fødselsdag

I går fyldte min kære mor 80 år - og det skulle naturligvis fejres.

Hun havde indbudt familie og venner til at fejre hende på et hotel ved Ringsjöen i Skåne. Et sted, hvortil der ikke går offentlige transportmidler....! Ergo temmelig besværligt for os at komme dertil.

Heldigvis kom der også gæster fra Tyskland, som slog et smut forbi Stevns. De var her et par timer og så tog de os med til Skåne. Ligesom de kørte os hjem igen i dag. Skønt.

De havde på forhånd spurgt, om de skulle medbringe noget fra Tyskland...og jeg havde selvfølgelig bedt om "et par blade"...og det fik jeg :)


Jeg fik ikke taget særlig mange billeder fra selve hotelopholdet, men maden var god, værelset lige så....vejret var dog ikke noget at skrive hjem om...mestens kulde og kold blæst.

Her et billede af vores udsigt fra værelset, før det begyndte at piske ned med vand.


Jeg mødte gamle "familie-venner" jeg ikke har set i mere end 10 år...superdejligt at snakke med dem igen...og sørme om ikke emnet i særdeleshed var haverelateret. Jeg var nemlig slet ikke den eneste have-interesserede til den fest... :)

Desværre fik jeg ikke så meget ud af dagene, som jeg gerne ville, da jeg er ved at blive syg igenigen. Fredag aften begyndte det at "gryne til" i min hals...og hele dagen i går, hele natten til i dag og hele dagen i dg har jeg haft en enerverende hovedpine, som piller ikke rigtig hjælper på. ØV.

Vi har været hjemme en times tid nu, hovedpinen er lettet en del (ellers orkede jeg ikke at sidde ved pc'en)...formentlig for at returnere senere...og nu er næsen begyndt at løbe. Jeg orker det bare ikke...!

2 kommentarer:

  1. Hej Esther.Det lyder som om at det har været en dejlig fest for at fejre din mors runde dag.
    Og dejligt at møde familie so man ikke ser så tit.
    De Tyske haveblade køber jeg også altid når vi besøge Flensborg nogle gange hvert år.
    Men lidt surt at du nu er syg igen..................rigtig god bedring knus Jette

    SvarSlet
  2. Igen igen nej hvor er det træls for dig, godt du nåede at klare fødselsdagen, så du kunne få lidt havesnak og ikke skuffede din mor. Vejret var frygteligt i går, i dag er det dog "kun" koldt. God bedring

    SvarSlet