fredag den 27. marts 2015

Påskeferie!

Så har jeg fri helt t.o.m. d. 6. april - hvor er det dejligt at tænke på.

Vi har masser af ting på to-do-listen, men kunne altså godt bruge en bedre vejrudsigt. Det ser vist mest ud til en del regn indtil d. 5. april og max. temperatur på 8 grader. ØV.


Nu må vi se, hvordan vejret arter sig....kan jo håbe dmi har taget fejl; det hænder da.

På billedet ses min fritillaria persica, der står i mistbænken og derfor har fået sig noget af et forspring. I morgen begynder jeg at "hærde" planterne i mistbænken (ved faktisk ikke om det er nødvendigt?) for de er nu så store nogle af dem, at de støder mod låget, bl.a. persicaen.

I dag får jeg ikke lavet noget som helst, da jeg er temmelig træt, så det varer nok ikke længe før jeg kravler i seng...og så ser jeg frem til at vågne udhvilet op på første feriedag (hvor vi da vist nok skal have hentet kompostorme, kommer jeg lige i tanker om!)

I må have en god fredag aften.

2 kommentarer:

  1. Ja, det hender at de som spår været tar feil, for sånn er det her også. Her meldte de om snø, og det fikk vi også :(
    8 grader høres da bra ut! ;)

    God aften!

    SvarSlet
  2. Ja lad os håbe på godt vejr. Din fritillaria har godt nok fået et forspring.
    God ferie.

    SvarSlet