lørdag den 24. januar 2015

Malings-scoop

Vi har været en tur i Bygma for at købe nogle småting.

Der var et par "rodekasser", som vi naturligvis kiggede igennem. Det kunne jo være, der var noget "guf"....og det var der.


To små bøtter Hammerite metalmaling i farven GULD. 
I skrivende stund ved jeg ikke, hvad jeg vil bruge malingen til, men er sikker på jeg nok skal finde på et eller andet....f.eks. i forbindelse med næste juls oppyntning i udestuen. Til 20,- bøtten var jeg da nødt til at have dem med mig.


.....og en 3L træmaling (indendørs) til en tyver (normalpris 429,-. ifølge bon'en)

Det er en lidt heftig grøn, men jeg kan godt lide den. Regner med den skal bruges til reolerne ude i skuret, der godt kunne trænge til en opfriskning. De ser temmelig slidte ud. Det bliver dog først, når det bliver varmere i vejret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar