søndag den 25. januar 2015

Et lille drys sne...

...mere blev det ikke til i denne omgang, men det pynter da gevaldigt :)



Mine tre jordbærkrukker, hvori der vokser et par husløg jeg såede for et par år siden.


Sydhaven


Stenbedet til venstre - det lyse bed til højre for stenstien.


De nye gangstier igennem Flammebedet.


Surbundsbedet ved køkkenhaveafdelingen.


Billederne tog jeg i morges, da jeg det meste af dagen har siddet ved symaskinen og fabrikeret tøj til den lille prinsesse (niecen). Det er altså sjovt at sy i str. 63 cl...men det er det altså slut med nu. Næste gang jeg syr til hende, bliver det str. 72 cl,

Hvis der ikke kommer noget i vejen, mødes jeg med svigerinden onsdag, hvor hun får tøjet...og SÅ kan jeg lægge billeder op (Hvis jeg husker det.)

Udover bruge en stor del af dagen på at sy, så er jeg stadig flittig med at overføre gamle indlæg. Jeg er faktisk nået meget længere end jeg havde regnet med.

Jeg havde regnet med at overføre 15-20 om dagen...

Jeg vil skyde på at antal overførte indlæg nu ligger på 800-1000. (De mangler dog alle at få etiketter, men det haster ikke, det gør jeg når de er overført allesammen.)

Jeg kan mærke jeg bare VIL være færdig med det arbejde...men jeg ved også godt jeg næppe bliver færdig før til sommer...medmindre jeg holder niveauet...vi får se.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar