søndag den 21. december 2014

Den bliver altså flot

Jeg er meget begejstret.

Det er nogle timer siden jeg gav den brune reol anden gang maling...og sikke en forandring.

Det ser ud til, den bliver meget flot af at blive malet - ih, hvor jeg glæder mig til den atter er oppe at hænge på væggen :)

Om et par timer vender vi den om, så jeg kan give bunden første gang maling. Derefter får den natten til at tørre.

I morgen flytter vi den så om bag akvariet igen, hvor jeg giver den den sidste omgang maling...og så skal den bare stå og tørre til den skal hænges op den 26. december.

Med den store reol flyttet tilbage bag akvariet (og fodlisterne tørre efter maling), er det muligt at få sat krea-reolen op og så kan jeg endelig få flyttet alle mine krea-kasser væk fra stuen.


Hvad angår farverne på væggene, så er vi simpelthen superglade for vores farvevalg. Det er akkurat de samme farver, som vi valgte til soveværelset i efteråret og de er bare så pæne sammen.

Her er det de to blå farver sammen:


...og her den lyse blå sammen med den lysegrønne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar