lørdag den 15. november 2014

Ikke færdig med at lægge løg...alligevel... ;)

...jeg kom nemlig til at klikke forbi Blomsterverden.dk (via Haveselskabets nyhedsbrev) hvor der var UDSALG på nogle af løgene....og det kunne jeg så ikke modstå...

Okay, manden valgte også et par af løgene...formoder han gerne vil have bare lidt indflydelse på, hvad der kommer op, når han nu er med til at slæbe jorden og fylde krukkerne/spandene... :)

Noget siger mig, at vi skal lægge løg i næste weekend, da jeg da regner med, at pakken dukker op i løbet af ugen.

De tilbud jeg ikke kunne modstå:

Krokus
50 stk Pickwick

Narcisser
20 stk Hillstar
20 stk Erlicheer

Allium
25 stk Neapolitanum
25 stk Moly

Fritillaria
6 stk Persica
50 stk Uva-Vulpis

Kejsserkrone
3 stk Lutea (gul)

Ih, hvor jeg glæder mig til foråret :)

3 kommentarer:

  1. Det er så dejligt med forårsløg, at grave "skatte" ned på denne årstid giver bestemt mening, og så endda på tilbud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. ...og det er så skønt at vide man ikke er den eneste med den ladt ;)

      Slet