lørdag den 12. april 2014

Påskeferie...og træt ryg.... :(

Så er den her endelig, den længe ventede påskeferie.
I ugen op til har jeg haft bøvl med ryggen, men har nu alligevel været så træt når jeg kom hjem fra job, at jeg ikke orkede at gå i haven...

Men NU! Nu hvor jeg har ferie og vejret oven i købet skulle blive fint, så har min ryg besluttet sig for at være sådan generelt "øm-træt"... Det startede i går, hvor ryggen ellers var begyndt at føles normal igen, men jeg troede da naivt at det ville være væk her til morgen, "for det plejer det da"...men næ, nikke nej.

Så, udestuen bliver altså ikke færdigrengjort i dag, selvom det virkelig er ved at være på høje tid. Jeg kan ikke få sået mere, før jeg har fået plads til det i udestuen...!

2 kommentarer:

  1. Øv, jeg håbede ellers lige, at intet nyt fra dig var godt nyt. Påskeferien er heldigvis så lang, at der burde være mulighed for at tanke fornyet energi.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej marie...ja,, jeg håber også at kunne få noget ud af dagene, trods alt.

      Har lige spenderet en masse kroner på chausseesten, til levering i næste uge, så er jeg da lidt videre med det projekt ;) Den slags kan jo heldigvis bestilles på nettet.

      Slet