lørdag den 15. marts 2014

HVAD er det?

Opklaret! Det er 99% sikkert riddersporer! Forklaring kan læses i kommentarer :)

Jeg synes ellers jeg kender navnene på det allerfleste planter i min have nu, i hvert fald dem jeg selv har plantet, men her er jeg altså lost.

Jeg mindes simpelthen ikke at have sat noget som helst andet end tulipaner i denne krukke, så derfor vokser min forbløffelse dag for dag - for hvad er dog det, der dukker op?!


Svaret er sikkert ganske indlysende, men nu har jeg grublet en uges tid og er stadig ikke kommet frem til et svar, så nu prøver jeg lige her.

Jeg tænker anemoner eller geranium, da jeg ikke synes det ligner ukrudt, men jeg ved det altså ikke. 

Anyone?

3 kommentarer:

  1. Det ligner næsten riddersporer, men de er vist ikke så langt fremme endnu, og så havde du nok også¨været klar over at de var der :-). Jeg er spændt på om du får opklaret det

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er højst sandsynlig riddersporer!
      Det slog mig pludselig, at jeg da såede nogle riddersporer sidste år...og satte i lige præcis den krukke...da jeg havde pladsmangel i det blå bed. De var jo alligevel ikke noget særligt, så derfor kunne de lige så godt stå i krukken jo... ;)

      Slet
    2. mente, at de jo ikke er noget særligt det første år ;)

      Slet