tirsdag den 18. februar 2014

Midt i festlighederne overhalede virkeligheden indenom...

Planen var, at jeg ville publisere 2.  og sidste del af mit blogfødselsdagsindlæg senest i lørdags, men så blev jeg nedlagt af endnu en omgang sygdom :(

I følge min læge var jeg ramt af både (virus-)halsbetændelse og pande/bihulebetændelse på en gang. Ingen medicin, bortset fra Panodil og næsespray.

Både lørdag og søndag havde jeg det rigtig skidt, sådan en bihule-hovedpine er enerverende, fordi den hele tiden er der. Piller eller ej. Derfor tilbragte jeg det meste af weekenden i sofaen eller i sengen.

I går havde jeg dog både tandlæge- og tandhygenisttid (i Skåne) så selvom jeg stadig ikke følte mig helt frisk sad jeg i toget kl. 8 i går morges. I løbet af dagen fik jeg det dog lidt bedre.

Efter tandlægebesøg besøgte jeg min mor, så jeg var først hjemme 23.20 i går aftes. Godt jeg kun lige har taget hul på en uges vinterferie :)

Jeg benyttede naturligvis også Skåneturen til at proviantere svenske haveblade. Desværre var der kun tre - nogle gange er jeg heldig at finde seks forskellige.

I dag ser det ud til, at vejret er temmelig mildt - og jeg ville så gerne ud i haven og klippe lidt mere ned, MEN med en bihulebetændelse, der gør ekstra ondt, når man læner sig forover (En ganske hyppig bevægelse ved havearbejde!) må jeg nok hellere lade være...

Allerførst vil jeg dog få skrevet det omtalte indlæg færdigt. Sæt i gang :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar