søndag den 10. november 2013

Status

Allerførst vil jeg lige sige tak for jeres hilsener :)

Helbredsstatus: Jeg har det fint igen.  Det var en kombination af voldsom hoste, der gav muskelinfiltrationer i brystkassen og reflux. Åbenbart en kombi, der kan give nogenlunde samme symptomer som blodprop i hjertet!

Er nu på medicin og har det som sagt fint :)

Havestatus: Jeg har endnu ikke fået vinterklargjort haven og tvivler også på jeg får det gjort....så må jeg bare være ekstra grundig til foråret...:)

Der er stadig ret mange møder på jobbet....og så er det jo næsten mørkt når jeg kommer hjem... Når jeg så har tiden til at gå i haven, som i dag, så regner det næsten uafbrudt lige indtil skumring...det er sørme ikke nemt.

Mangler stadig at lægge 3-400 tulipanløg....hmmm.


2 kommentarer:

  1. Dejligt at høre det går bedre. Hold da op hvor en masse tulipanløg!!! God arbejdslyst med haven

    SvarSlet
  2. Det er altid en lettelse at vide hvad der er galt frem for at gå rundt og bekymre sig. Jeg håber at du efterhånden genvinder styrken og helbredet. Det kan være svært at finde tid og vejr til haven på denne årstid. Heldigvis starter man næsten forfra uanset hvor velforberedt vinteren var. Jeg kan også stadig se mange ting, som trænger til at blive ordnet, men drivhuset har taget opmærksomheden, og derfor må andre ting vente. Et projekt kan dog ikke udsættes: opgravning af georginer. Det må jeg se at finde tid til, for de skal ikke gå til bare fordi drivhuset gjorde det.

    SvarSlet