lørdag den 23. november 2013

Spam, spam, spam....!

Indenfor de sidste par uger er jeg pludselig begyndt at få den ene spamkommentar efter den anden...heldigvis kun i mit spamfilter...nå ja...og i min mailboks.

Jeg finder det møgirriterende at skulle bruge tid på at slette, så nu har jeg - dog ikke permanent - valgt at slå ordgenkendelse til.

Ved at bruge den funktion kan alle stadig kommentere, men det kan forhåbentlig gøre min blog mindre interessant for spammere.

Om et stykke tid fjerner jeg ordgenkendelse igen, og håber det har hjulpet.

UPDATE: Da jeg alligevel har modtaget spam, har jeg droppet ordgenkendelsen og har erstattet den med at fjerne muligheden for anonyme kommentarer. Jeg beklager de gener dette måtte medføre.

2 kommentarer:

  1. Hej Esther

    Du kan også bare vælge at fjerne muligheden for anonyme kommentarer - så får du ingen spam!

    Ha en dejlig dag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg, jeg prøver....for har lige fået en spammail...på trods af ordgenkendelse...

      Slet