søndag den 18. august 2013

Ny kat på matriklen

Så fik jeg sørme endnu en kat - denne gang i fødselsdagsgave - og da jeg er af den overbevisning, at man aldrig skal give/modtage levende dyr i gave, er denne kat da også lavet af beton ;)

Jeg er meget begejstret for den og den er blevet sat ud på sin nye plads i Sydhaven, hvor den skal stå forår, sommer og efterår.

Den kan godt tåle at stå ude om vinteren, i følge kunstneren, men eftersom den er malet, holder malingen længere, hvis den kommer ind før frosten sætter ind.


Jeg fik også andre have-relaterede gaver, såsom denne bog:


....samt denne Viburnum, som jeg gerne skal have fundet en god plads til inden vinter.


Jeg havde en dejlig dag med godt selskab, masser af grin og god mad. Jo, det var en god fødselsdag :)

2 kommentarer:

  1. Tillykke med fødselsdagen - og fin kat du har fået :) Ja de øvrige gaver ser nu også gode ud ;-) God aften til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak skal du have. Ja, jeg er meget glad for katten, synes den er meget smuk.

      Slet