søndag den 11. august 2013

Det lyder jo lovende :)

Den udkom allerede d. 2. august, men jeg har altså først fået den hørt her til eftermiddag.

Har til gengæld fået hørt den de første 15-20 gange ;)  (også selvom der er små "hak" i videoen)



Videoen kan også ses/høres via hans hjemmeside, hvor der vist ikke er "hak". (Nederst til højre på forsiden)

Jeg synes rigtig godt om den, men nu er jeg nok heller ikke, hvad man kan kalde objektiv, eftersom jeg - med ganske få pauser - har hørt/fulgt Chris Norman siden han var forsanger i Smokie tilbage i 1975 ;)

Da sangen her falder rigtig godt i min smag, har jeg lige været på Amazon og bestille hans nye album "There and Back", der udkommer i september..og da jeg alligevel var i gang med at bruge penge, kunne jeg da lige så godt indkøbe et par CD'er med Travis også ;)

- Nå ja - og en enkelt havebog... med den korte titel "Kleine Gärten gestalten. Praktische Lösungen - auch für den Reihenhaus-Garten"  ;)

Det var så de penge, der skulle være brugt til bokashi - projektet der er droppet ;) - så egentlig har det jo været en gratis omgang. Haha ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar