søndag den 7. juli 2013

Så gik den ikke længere

Igennem mange måneder har jeg - hver gang jeg lagde vejen forbi den lokale blomsterhandel - kastet lange blikke efter nogle prikkede kander/vaser.

Prisen har dog lagt en dæmper på min iver efter at hive pengepungen frem - men igår gik den så ikke længere. De var nemlig sat 20% ned i pris...


Så, nu står der tre styk hos mig....

Det skøre er, at jeg har nok vaser og altså ikke behøver flere, men ikke desto mindre er jeg meget glad for disse, selvom de nok bare kommer til at stå og fylde sammen med de andre vaser og skjulere på hylderne, for det er jo ikke lige fordi jeg har noget at bruge dem til. Jeg er bare helt vild med farven og prikkerne.


...og nu vil jeg så - igen - sætte mig ved spisebordet og mine bunker af skolepapirer....god søndag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar