mandag den 8. juli 2013

Færdig med tysk

I går nuppede jeg endnu et par timer og blev- endelig - færdig med planlægningen af indholdet af næste års tyskundervisning i mine fire klasser. 

Det bedste er, at jeg har fundet samtlige tekster, som min 9. klasse skal læse OG har talt dem op (normalsider) så jeg faktisk "kun" skal bruge tid på at kopiere og så naturligvis den daglige forberedelse, når skoleåret går i gang. 

Jeg slipper altså for at skulle finde egnede tekster - og det kan være temmelig tidskrævende - så det er skønt.

Nu skal jeg så i gang med engelsk. Lægger ud med at finde samtlige tekster til 9. klasser (og tæller op). Derefter planlægning af 8. klasse og 4. klasse, skrivning af årsplaner - og så til sidst - håndarbejde.

Inden da, ser jeg dog frem til at få mit spisebord og stue tilbage i normal tilstand - og få ryddet op i det sidste i krearummet, så jeg kan finde symaskinen frem og blive færdig med planlægningen af håndarbejde.

Nå, har nu været oppe i over en time, så det er vist på tide at komme i gang...! God mandag derude :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar