lørdag den 8. juni 2013

Pilestativer

Det var egentlig ikke fordi jeg skulle købe noget til det årlige sommersalg i byen, men så var der jo lige den der pileflet-stand...!

Eftersom jeg ikke kunne beslutte mig for, om jeg ville have en almindelig pil-farvet eller en af mørk/rødlig pil, var der jo ikke andet for end at købe en af hver :)


Det blev også til en anselig mængde blomster til krukker fra den lokale blomsterbiks - billeder kommer senere, når jeg har fået plantet.

Til gengæld lykkedes det mig at komme tomhændet forbi kræmmerstaderne! Men, det var vist kun fordi, der ikke var nogle egnede stole ;)

Den enlige lupin i forhaven ser forrygende ud for tiden - også selvom den er lyserød ;)


...og så er det vist på tide at komme ud og få plantet i potter...

4 kommentarer:

  1. Fin lupin du har - jeg har også en lyserød som jeg synes er superflot ;) God søndag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Har faktisk opdaget, jeg har to forskellige lyserøde....smider billeder op senere. Ellers er resten blå/lilla....dem kan jeg bedre lide, men jeg har det jo heller ikke så nemt med det lyserøde...haha.

      Slet
  2. Stativerne ligner dem jeg lavede, da jeg havde pil. Desværre rådner spidserne i jorden i løbet af de første 2 år. Jeg forlænger deres liv ved hjælp af 4 hjemmelavede "kramper" af lidt kraftig ståltråd, som jeg fæstner stativet med

    SvarSlet
    Svar
    1. Heldigvis var stativerne ikke de dyreste, 150,- stykket. Hvde indtil igår kun set dem til noget højere priser...
      Det ene har jeg sat udenover en krukke med latyrus og den anden i en krukke - også med latyrus. Jeg har tænkt mig at stille stativerne i udestuen til vinter, så kan det jo være de kan holde lidt længere....ellers kan jeg jo benytte mig af dit tip :)

      Slet