lørdag den 22. juni 2013

Om en uge...-> FERIE :)

Ingen tvivl om, at jeg i år ser ekstra meget frem til sommerferien.

Det har virkelig været et forsømt forår i år;
vinteren, der blev ved og ved, så havearbejdet først for alvor kunne komme i gang i slutningen af april, lockout, meget, meget travlt med kompenserende undervisning oveni den almindelige undervisning og udformning af prøvespørgsmål i maj, da tysk selvfølgelig blev udtrukket lige netop i år...

Det meste af juni er gået med afgangsprøver, har de sidste i næste uge, men jeg har da heldigvis haft tid til at komme i haven en gang imellem også.

Og det er lige netop HAVEN jeg glæder mig allermest til at kunne få TID til, sådan rigtig tid, og ikke kun, når jeg har planlagt forberedelsen, så jeg kan bruge en hel dag derude. Det bliver så dejligt :)

Min 'Lykkefund' sprang ud i går - og den er bare så smuk.


Jeg er ved at være meget tilfreds med dette "hjørne" i haven, hvor rosenbuen med 'Lykkefund' og tre forskellige clematis på højre side på blot to år har fået lavet en fin afdækning, så man ikke mere kan se rundt om hushjørnet, men er nødt til at følge stien for at se, hvad der venter rundt om hjørnet :)


Jeg har længe ledt efter et møbel jeg kunne stille mine pelargonier og krukker/vaser på - og i går fik jeg det så. Specialbygget specielt til min udestue :)

Den skal males hvid, men det bliver først på et andet tidspunkt, da den allerede er taget i brug ;)


...og nu vil jeg så atter kaste mig over planlægningen af næste skoleårs emner i 9. klasse.

3 kommentarer:

  1. Din lykkefund er dejlig med alle de små klaser af roser den har. Det er dejligt at få samlet pelargonierne- de er jo flotte, når de står sammen og nemmere at passe.

    SvarSlet
  2. Ja det er skønt at ferien er lige om hjørnet for dig. Det lyder tiltrængt. God weekend.

    SvarSlet
  3. SMUK blomst og ferie lige om lidt :-) herligt....
    Det er dig velundt - nyd det :-)
    Kram fra OddStyle

    SvarSlet