mandag den 3. juni 2013

Hvad hedder den mon?

Denne plante hentede jeg i min fasters have i foråret 2011 - og de første to sæsoner stod den helt uden blomster, så jeg var begyndt at tro, den slet ikke fik blomster overhovedet.

Det gør den så i år, blomstrer.....og så viser det sig, at blomsterne er gule!


Jeg har som bekendt intet imod den gule farve, men det irriterer mig da en smule, at den står i det blå bed, men jeg troede jo ikke den fik blomster og med blå/grønne blade var det oplagt at plante den der.

Men - eftersom den åbenbart er så længe om at falde til efter omplantning, får den lov til at blive stående fremover. Det ser nu heller ikke helt forkert ud med sådan en kontrastfarve i det blå bed.

Jeg ved dog ikke, hvad det er for en - måske du kan hjælpe? På forhånd tak.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar