onsdag den 15. maj 2013

Første spadestik

Så skal jeg ellers love for min græsplæne bliver mindre :)

2/3 dele af græsplænen langs sydmuren er væk og resten skulle gerne forsvinde i løbet af i morgen....og SÅ skal der lægges fliser - de gratis, I ved :)

Jeg ville gerne have de blev lagt i sildebensmønster, men det ville give alt for mange problemer med at få mønsteret til at gå op, da gangstien jo ikke skal være enormt bred.

Derfor bliver det i stedet  tre-og-tre, skiftevis i bredden og på langs - svært at forklare, skal nok smide billede op, når de er lagt.

Paradisæbletræet er sprunget ud i dag, det gjorde Ingrid Marie-træet i forgårs - det er så smukt.

Foruden nogle krævende dage på jobbet, har jeg også en del ting jeg skal have ordnet herhjemme inden jeg får gæster fra i morgen, så har ikke tid til ret meget andet i denne uge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar