mandag den 18. marts 2013

Møg-mandag

ØV!

Så sad jeg der i går, søndag, og knoklede med at blive færdig med at rette engelske stile, så eleverne kunne få dem i dag, så de ikke skulle vente på dem i flere uger...fra imorgen har vi nemlig emnedage frem til påskeferien/og lockout...

...og så vågner jeg flere gange i løbet af natten med en led hovedpine...som piller åbenbart ikke virker på.

Bliver nødt til at melde mig syg her til morgen, æde endnu en pille og så ellers bare sove, sove, sove, hvilket jeg så gjorde indtil kl. halv et.

Jeg har STADIG hovedpine i skrivende stund, men den er trods alt lettet en smule nu, så jeg tror det gælder om at gøre noget, der er godt for humøret....så jeg vil så nogle staudefrø og stille dem i udestuen (Tak til Lisbeth for at minde mig om den mulighed!)

Allerførst vil jeg dog benytte mig af, at jeg igen kan tillade mig at tage en hovedpinepille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar