lørdag den 23. marts 2013

Frølingerne

Nu er klokken 6.43 - og det er to timer siden jeg vågnede/blev vækket af Felix.

Det er også to timer siden, jeg fik bekræftet det jeg hele tiden har vist; at KL er nået til næste punkt på dagsordenen (med overskriften "Lærerne skal ned med nakken...og derefter tager vi fat på næste gruppe ansatte") nemlig den længe planlagte lockout.
Kæmpeannoncer i morgenviserne søndag er bestilt, så de kan forklare, hvorfor lockouten er lærernes skyld...!

Nå, men det var faktisk slet ikke det indlægget her skulle handle om, men derimod mine frølinger, ellere rettere; nogle af dem.

Mine små tomater er der god gang i:


...og andet kan man heller ikke sige om artiskokkerne, er du da vimmer, hvor de gror ! De skal derfor snart ompottes igen - og så får jeg da et seriøst pladsproblem!

 Lige nu kan jeg bare slet ikke komme til mine tomme potter, da de står ude under 50-60 cm sne!
: 
Var forøvrigt lige forbi den lokale blomsterhandler på hjemvejen i går og kunne ikke stå for disse søde påskegule tulipaner:
  

Skal forøvrigt nok have sået lidt mere i denne weekend...har fået nogle frø af kæmpeverbena og pragt (eller dusk-, husker ikke lige)salvie af kollega....hm...hvor skal jeg dog stille dem....må vist inddrage en del af køkkenbordet...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar