søndag den 17. februar 2013

Farvel til trådløse tastaturer

Så blev jeg for alvor træt, træt, træt af mit gamle trådløse tastatur (K350). Længe har jeg haft problemer med det, men det er altså slut nu. Det var mit andet trådløse tastatur - og formodentlig også det sidste, for mage til elendige tastaturer skal man da lede længe efter. Det var nu ellers ikke fordi, de var billige.

Billig er til gengæld mit nye USB-tastatur (Logitech K120) - det kostede 89,-kr i Bilka.

Til forskel fra de trådløse reagerer det dog upåklageligt...det er helt mærkeligt pludselig at kunne skrive med den sædvanlige hastighed igen uden at skulle tilføje de bogstaver-der-blev-sprunget-over eller slette femten e'er f.eks.

Jeg skal så lige vænne mig til et meget lille tastatur, men det tager næppe lang tid :) ...og så er det vist også tid med en pause i alle disse "tekniske" indlæg...

Det er meget sjældent jeg er i Bilka - men jeg måtte naturligvis lige indenom havecenteret...og det lykkedes mig at nøjes med at snolde for under hundrede kroner:

 

Det var nu heller ikke så svært, eftersom der ikke var så stort et sortiment endnu OG fordi jeg snart skal til havemesse i Malmö :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar