mandag den 14. januar 2013

Kære blogspot-havebloggere

Jeg har netop (gen)fundet "Danske Haveblogs" - og er selv kommet på listen....Bedre sent end aldrig :o)

Det er jo dejligt, MEN....

I skrivende stund er jeg rundt i have-bloglandet og kigge....og så er det jeg ikke kan undgå at blive en smule ærgerlig;

Der er en hel del af de blogs, der ligger hos blogspot, hvor jeg ikke kan få lov at kommentere, fordi muligheden "Navn/Webadresse" ikke er tilgængelig.

Det er lidt surt, at have skrevet en længere kommentar....og så bare må slette den igen, fordi jeg ikke kan poste den.

Så kære blogspot-bloggere, er I ikke søde at slå valgmuligheden "navn/webadresse" til? (Jeg ved altså ikke hvordan man slår den til - må jeg hellere skynde mig at sige - men jeg ved det skulle være ret nemt at gøre.)

På forhånd tak :.)

1 kommentar: