fredag den 3. august 2012

Kew Gardens - Begrænsningens kunst...

...den kender jeg ikke.

 Har lige fået sorteret i mine fotos - færre end 61 (enogtres!) til illustration af mit Kew-indlæg kunne ikke gøre det, så jeg tror jeg gør klogt i at skrive flere Kew-indlæg. Det bliver dog næppe i dag - får gæster lige om lidt - men nu er billederne i det mindste klar og ftp'et til ildkat.dk

 Derfor vil jeg også vise et enkelt billede fra Kew Gardens - et billede, hvor jeg i første omgang syntes det var for broget og voldsomt til min smag.

 

 Men - ved nærmere eftertanke, er det måske slet ikke så tosset en ide til mit flammebed....så er det jo også lige før jeg ikke behøver flytte de tidligere omtalte lilla/blå/pink planter :o)

 Det skal jeg lige tænke over.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar