fredag den 13. juli 2012

Troede da ikke det var så slemt...

Har igennem et stykke tid haft lidt bøvl med mit venstre øre, kløe osv....så tænkte jeg hellere måtte få det tjekket hos lægen.

Det var jo ikke noget, der generede mig voldsomt meget, så derfor var det okay med mig at få en tid i dag, fredag, da jeg ringede i mandags.
Du har mellemørebetændelse...!
AAARGH....straks syntes jeg at mit øre begyndte at gøre ondt, ikke meget, men dog ondt. Selvfølgelig fordi jeg slet ikke har gode minder om mellemørebetændelse(r)....

I første omgang skal jeg på en penicillinkur og så til kontrol om en uge....så ingen punktering af trommehinden i dag... Da jeg i sin tid blev opereret for sidste gang i øret, fik jeg at vide, at min trommehinde ikke ville kunne tåle flere punkteringer...om det så stadig gælder her mere end 30 år senere....det ved jeg ikke...men jeg krydser fingre for at penicillin er nok.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar