onsdag den 11. juli 2012

Fristet 1255 gange

Mindre kunne ikke gøre det - og jeg var ellers flittig med delete-tasten, da jeg kiggede i min indkøbskurv, efter først at være gået amok med at proppe i indkøbskurven (Der var vist omkring 4000 løg...!)....så jeg har slet ikke fået alle de løg, jeg egentlig godt gad....men jeg skal jo også være bare lidt fornuftig...sådan rent økonomisk...!

Har desuden snart fødselsdag - og der kan jeg jo også ønske mig nogle af de løg, jeg slettede igen...som f.eks. kejserkrone (både de røde, gule og orange).

 Nå, men det blev altså til:
100 Fritillaria meleagris mixed (vibeæg - blandede) 
200 Crocus chrysanthus Cream Beauty (creme gul) 
200 Crocus Pickwick (lilla med hvide striber) 
100 Tulips Double Beauty of Apeldoorn (orange/gul) 
100 Tulips Helmar (gul/rød) 25 Tulips Don Quichotte (skrigende pink) 
80 Tulips Willem van Oranje (orange) 
250 Tulips Queen of Night ("sort") 
200 Tulips Spring Green (hvid/grøn) 


Billeder kan ses på bulbi.nl 
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar