søndag den 8. juli 2012

Et ton skærver...

...fylder altså slet ikke så meget som forventet - men det bliver dælme pænt, når jeg har fået kørt endnu et ton på og regnen har skyllet alt granitstøvet af, så man kan se stenene faktisk er sorte :o) Ingen tvivl om at det pynter.

 

 Under plantebordet voksede skvalderkål, brændenælder og jordbær i en pærevælling (+ årets tre første dræbersnegle!), foruden en syrisk rose og en eller anden busk. De to sidstnævnte fik lov at blive stående.

 

 Som det kan ses tydeligt her, løb jeg tør for skærver...!

 Men ellers er det jo meningen, at det hele skal se således ud.

 

Har forøvrigt besluttet, at jeg ikke vil have kompost alligevel - den tiltrækker dræbersnegle - og dem gider jeg IKKE! Det betyder så, at mine sidste fire pallerammer, der skulle være brugt til to kompostkasser, i stedet kan forvandles til (endnu) et højbed - juhu :o)

Det bliver dog højst sandsynligt først til næste sæson, da jeg ikke lige har noget "overskudsjord" til at fylde op med - og at købe jord er for dyrt nu, hvor det ikke er sæson for sække til 9,50.....men overvejer da at smide 5-6 sække med lecakugler i bunden i stedet.

De store lecakugler, der også bruges til byggeri - de er meget billigere end "have-lecakugler"....! Fristende tanke!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar