torsdag den 19. juli 2012

Endnu et lægebesøg

Det ser bedre ud med mit øre, men er stadig ikke helt godt, så nu står den på øredråber den næste uge og kontrol igen næste fredag.

 Det er muligt, det ender med et besøg hos en ørelæge....medmindre øredråberne klarer det sidste. Under alle omstændigheder har jeg gjort op med mig selv, at hvis det ender med at trommehinden skal punkteres, så skal det gøre i fuld narkose, ellers nægter jeg at deltage. Mine barndomsminder ang. punktering af trommehinden står stadig lyslevende for mig - og desuden gør punktering af trommehinden afsindigt ondt i lokalbedøvelse - så vil jeg hellere rende rundt med en "prop" i øret. 

Utroligt hvor meget ens oplevelser i barndommen betyder for ens (ir)rationelle måde at reagere på som voksen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar