mandag den 2. juli 2012

Blog-hængepartier

Jeg har et par indlæg jeg mangler at få lavet, nu hvor jeg kan ftp'e fra denne pc og desuden har jeg hevet PaintShopPro ned - 30 dages gratis brug.

Om jeg så ændrer holdning og alligevel køber programmet, selvom jeg tidligere skrev jeg ikke ville bruge penge på et billedbehandlingsprogram - det må tiden vise, for det er alt andet lige det letteste billedbehandlingsprogram jeg nogensinde har brugt.

Har sværget til det siden PSP 3.0 - lige indtil min gamle pc gik ned og der var Photoshop installeret på den bærbare. Photoshop er dog r*virriterende at arbejde med. 

PSP har ændret sig en del siden jeg sidst brugte det, men allerede efter 5 minutters brug er det intuitivt meget nemmere at bruge end Photoshop.

Nå, men det var de der blog-hængepartier som jeg altså vil se at få skrevet: Kew Gardens Chelsea Physic Garden Den historisk-medicinske have i Hjørring

Faktisk går jeg i gang lige om lidt med at få ordnet billederne i første omgang. Når først de er klaret, er det jo noget nemmere at få skrevet indlægget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar