torsdag den 1. december 2011

Drømmen gik i opfyldelse...

...for et år siden. Da blev jeg nemlig officielt HUSEJER og sikke et dejligt år.

Når vi altså lige ser bort fra den sidste tids mindre sjove hændelser...!

I dag - for et år siden havde jeg også en fridag, men den stod i flyttekassepakningens tegn, så der er meget mere ro over fridagen i år. Da min fridag er ment som en AFSLAPNINGSDAG, må jeg kun lave ting jeg har lyst til. Det bliver så ikke til så meget igen, da jeg - naturligvis - vågnede med en hovedpine af rang....hvor er det bare typisk...!

 Jeg har dog været en tur udenfor og få lavet lidt småting, såsom 1) at samle og hænge endnu en foderautomat op. 2)

Fået hængt en krans på skuret (Kan ikke hænge noget på min hoveddør, så evt. julepynt må altså hænge på skuret)



3) Fået givet fuglekassen noget træbeskyttelse og

4) fået sat den op på plankeværket midt i tobakspibeplantens område. Så skulle den gerne være lidt skjult næste sommer.

 

Om lidt vil jeg traske over i Brugsen og købe lidt ind...og så må vi jo se, hvad jeg så finder på at lave.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar