tirsdag den 13. december 2011

Blodtryk, EKG og manufakturhandel

Noget af en blandet overskrift, men den beskriver ganske godt indholdet af min for- og eftermiddag i dag.

Startede med en tid hos lægen, der pga. mine fysiske symptomer lige ville have tjekket mit blodtryk og foretage en EKG. Blodtrykket var helt normalt og EKG'en viste - heldigvis - også at alt var som det skulle være. Det var rart at få at vide.

Efter således at være blevet tjekket, drog jeg ud i den piskende regn for at tage toget til St. Heddinge. Det var mægtig fristende bare at vende om og gå hjem til mit lille, varme hus i stedet for - men jeg modstod fristelsen og kunne derfor en time senere svinge dankortet flittigt i begge Bent Møllers forretninger ;o)

 I "boligudstyrs-afdelingen" blev det til seks monteringspuder i forskellige størrelser, fem meter vlieseline (Så løber jeg vel ikke tør lige med det samme!) og et par meter vinrødt nervøst velour til juledug. Nå ja, så faldt jeg også lige over nogle flotte viskestykker, som jeg bare måtte have, selvom jeg ikke mangler den slags. På den anden side, så er mange af mine nuværende efterhånden temmelig slidte...så...Faldt også lige over endnu en julegave til mig selv :o)

 

 Derefter skråede jeg over gaden og forsynede mig rigeligt med skråbånd...og noget rødt aida foruden en lille, sjov gave til nevøen.

Således belæsset med pakkenelliker slog jeg lige et smut indenfor den lokale "Kop & Kande" og fandt endnu en bette julegave til mig selv og så gik turen tilbage til stationen.

 Nu sidder jeg så her og er ganske træt, men også tilfreds med at have fået så forholdsvis meget frisk luft og motion i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar