tirsdag den 1. november 2011

Syg Speedy :o(

Søndag aften brækkede Speedy sig....hvilket der sådan set ikke er noget unaturligt ved; det gør katte jo en gang imellem. I går gjorde han det to-tre gange, men da jeg kom hjem efter madlavningskurset i går aftes, virkede han til at være frisk igen, da han både spiste og var social (så social som han nu kan være som "vildkat".) så jeg blev lettet over det åbenbart var overstået.... ....det var det så ikke. Da jeg kom hjem i dag, havde han igen brækket sig og havde nu også diarre....heldigvis på kattebakken! Han virkede/virker sløj og ugidelig og har ingen appetit overhovedet. Ringede derfor til dyrlægen. Dyrlægen var taget hjem for i dag, men hvis jeg kunne komme et smut forbi, kunne jeg hente noget ZooLac til ham...foruden noget særligt diætmad. Nu håber jeg det hjælper i løbet af natten, men ellers har jeg fået en dyrlægetid i morgen eftermiddag. Øv, hvor jeg ikke kan lide at se ham have det skidt. Det er første gang nogensinde han er syg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar