mandag den 14. november 2011

En stak engelske haveblade

Selvfølgelig benyttede jeg svipturen til London til at foretage et par "raids" i de bladkiosker jeg nu kom forbi, og da i særdeleshed, fordi jeg slet ikke nåede at komme forbi en "rigtig" boghandel.

 Jeg har indtil nu kun kigget lidt i et par af bladene - men det gør jo heller ikke noget, hvis de kan "holde" et stykke tid. Jeg måtte naturligvis have mig et blad, dedikeret julen:

 

 Herhjemme er jeg forlængst holdt op med at købe de engelske broderiblade, da de jo koster 2-4 gange så meget som i hjemlandet....så dem fandt jeg heldigvis et par stykker af derovre:

 ....for så slet ikke at tale om HAVE-blade! I alt syv styk - og tre af dem med frøposer :o)

 





 Jo, der er læsestof til mange timer :o) Nu vil jeg dog gå i seng; halsen er "sour" og jeg er dødhamrende træt - som sædvanlig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar