lørdag den 8. oktober 2011

Nå ja - det er jo årstiden...

Har igennem den sidste uge gået og følt mig ualmindelig TRÆT. Så træt, at eftermiddagsluren ofte blev på både to og tre timer.... I går, fredag, nøjedes jeg så ikke med at føle mig træt, næh....jeg fik også en hovedpine, som piller ikke bed på, så der var ikke andet for end at sove det væk.... og så var det jeg oplevede noget mærkeligt noget, da jeg vågnede; jeg fik et nyseanfald af rang....ikke bare tre-fire nys, men mellem femten og tyve - jeg opgav at tælle.... og da nyseanfaldet var overstået....var jeg snothamrende forkølet!

 Det har jeg godt nok aldrig prøvet før! Altså at blive forkølet i løbet af "ingen tid". Til gengæld har jeg før prøvet, at skulle ligge mere eller mindre brak i enten weekender eller ferier...! ØV. Samtidig har jeg jo fået tændt for varmen i huset - og har nu konstant enten for meget eller for lidt tøj på. Skal lige vænne mig til at bo i et hus, hvor opvarmningen faktisk virker - i hele huset...! ;o) Nu vil jeg dog smide mig på sofaen - har været omkring seks timer om at få rettet en halv bunke stile (12 styk) - det plejer jeg dælme at kunne klare en hel del hurtigere, når jeg ikke er snottet. Håber at være lidt friskere i morgen, så jeg kan nå forbi jeres blogs, for det er ved at være længe siden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar