lørdag den 17. september 2011

Græsser

3547 1 2011-09-17 17:22:08 2011-09-17 15:22:08 Det er jo helt utroligt, som jeg kan blive ved med at blive vild med plantearter og "So-ein-Ding-muß-ich-auch-haben-tanker"...tror jeg en gang imellem glemmer, at min have kun er på godt 200 m2...! Men - ikke desto mindre - jeg bare have flere prydgræsser...! De findes vel for pokker også i mindre størrelser end den store, smukke, smukke bjørnegræs, jeg har stående i forhaven - og som jeg er helt og aldeles vild med:

 Spekulerer på, om man måske kunne bruge store prydgræsser som "hæk"/aflukning?! Jeg skal under alle omstændigheder have fundet på noget at lukke af med, så man "tvinges" til at bruge min halvvejs-etablerede sti (Når den er helt etableret; mangler stadig at flytte nogle planter) - og ikke bare vader ind over buksbomhækkene. Hmmm...det var måske en ide, at lege videre med.... Tror lige jeg skriver den på min forårshuskeliste.... Jeg har nemlig fået lavet mig både en efterårs- og en forårs-have-huskeliste.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar