onsdag den 3. august 2011

Skolearbejdsdag

Så gik der sørme endnu en dag, hvor jeg ikke var i haven. Ikke så meget pga. ryggen, selvom den stadig ikke er okay, mere pga. varmen.

 Fy for pokker - jeg er ikke god til de høje temperaturer og slet ikke til havearbejde samtidig. Har 28 grader indendøre når det bliver aften.

Vil dog straks påpege, at jeg IKKE savner min tidligere bolig, selvom den var en hel del køligere på varme dage! 

Det bliver nu rart, når jeg får indhegnet haven til næste år, så jeg kan have nogle af dørene og vinduerne åbnet på vid gab og lave gennemtræk.

 Dagen er gået med skolearbejde - nu er der jo ikke længe til vi starter igen. Jeg er kommet temmelig meget bagud, fordi jeg i så mange dage ikke har kunnet sidde ved computeren, så jeg får ikke lavet al den forberedelse jeg gerne ville have nået, men det var jo ikke til at vide, at jeg ville få så langvarige rygproblemer.

 De næste par dage har jeg familiebesøg, så der bliver ingen tid til skolearbejde før søndag aften. Lige om lidt vil jeg for første gang i år se Søren Ryges haveprogram - og så varer det nok ikke længe før jeg går i seng.

Skal tidligt op i morgen. Hav en god aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar