tirsdag den 12. juli 2011

To gule clematis hjembragt

Selvfølgelig skal jeg da også have gule clematis i min have...! Derfor har jeg i dag fragtet en Clematis "Golden Tiara" og en Clematis "Tangutica" med hjem.

De skal stå ret tæt på hinanden og dele "klatreværk" med mine italienske skovranker “Etoile violette”.
Jeg kunne jo ikke nøjes med de to clematis; de fylder jo bare den ene sidetaske...!

Så der kom også to rådhusvin i vognen "Parthenocissus tricuspidata "Veitch Boskoop" - de skal pryde mit grimme redskabsskur.

 Sidst - men ikke mindst fik jeg fat i to mørkløvede alunrod til det lyserøde bed:
 
  Heuchera hybrid "Obsidian" med helt mørke blade og Heuchera hybrid "Plum pudding" med brogede ditto.

Det skal nok se godt ud sammen med de lyserøde blomster. Tak til Timjanoakeleja for ideen :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar