torsdag den 28. juli 2011

Slået HELT hjem

Åh for fanden da også!

Nu har jeg virkelig skånet min ryg de sidste otte dage - mens haven er groet til - og i går var jeg faktisk lige så mobil som før holdet i lænden - alligevel valgte jeg at vente en dag mere før jeg gik i haven.

Jeg havde på forhånd besluttet mig for KUN at måtte klippe ned (siddende på knæ på en pude, så jeg ikke skulle bukke mig) og luge en lillebitte smule. Det går også ganske fint - stille og roligt får jeg klippet det ene bed med katteurt ned.

Jeg begynder dernæst at klippe en haveklinte....det går også fint. Jeg rejser mig stille og roligt op for at gå over til trillebøren med afklippet....et enkelt stykke afklip "hænger fast" i planten, så jeg bukker mig lige for at samle den op...
K N Æ K
siger ryggen/lænden....og jeg er nu tilbage, hvor jeg var i onsdags... For hede hule helvede....!

Jeg undskylder det ikke så pæne sprog, men jeg er godt nok frustreret!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar