lørdag den 30. juli 2011

Det lykkedes sørme...

 ...at få hele hytten rengjort.

Der er blevet tørret støv af, støvsuget og vasket gulve. Det tog så også lige temmelig meget længere tid, for jeg passede mægtig godt på ikke at komme til at lave forkerte vrid med ryggen. Benyttede forøvrigt det langsommelige tempo til - endelig - at få sat cd'erne i orden på reolen, så jeg kan finde den jeg vil høre noget hurtigere. Desuden fik jeg tilføjet nytilkomne cd'er/dvd'er til min database. (Ikke at der var mange - det er ikke lige det jeg har brugt penge på, siden jeg blev haveejer.) Nå ja - og så "kom jeg lige til" at bestille nogle cd'er:
  • Amy Winehouse - Back To Black - deluxe (2-CD)
  • TV•2 - Amerika
  • TV•2: Yndlingsbabe
  • TV•2 - På Kanten Af Småt Brændbart
  • Steffen Brandt - Baby Blue: Bob Dylan Gendigtet (2-CD)
...så inden længe må jeg igen indtaste i databasen. Det overlever jeg nok :o)

Ikke at jeg ikke har TV•2's albums, men tre af dem har jeg "kun" i download-format, og det er da ikke godt nok, når de nu kunne fås til meget rimelige penge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar