onsdag den 1. juni 2011

Nej da - en HVID blomst!

Jeg var lige ved at gå bagover, da jeg her til aften endelig havde tid til en lille rundtur i haven. Der er nemlig sprunget en ny blomst ud - og den er sørme ikke lyserød, men hvid!

 Jeg ved bare ikke, hvad det er for en? Anyone? Det er også lykkedes mig at redde et par af mine gamle iris - og den ene af de tre blomstrer nu:

 

 I morgen bliver forøvrigt en HAVEDAG af rang. Som nogle måske vil erindre, tilbragte jeg temmelig mange timer i det tidlige forår med at plante buksbom. 196 styk for at være helt præcis.

I morgen kommer noget familie fra Tyskland forbi og instruerer mig i, hvordan jeg fremover skal klippe den - og så klipper de også lige hele hækken for mig :o) Jeg har også fået lovning på at få sat min regnvandstønde til. Den regnvandstønde jeg har haft stående siden midten af marts...!

 Dét vil bare være lykken, for hvor har det irriteret mig, at den bare har stået til ikke ret megen nytte under de sidste dages kraftige byger. Da det bliver en "hård" dag i morgen, vil jeg derfor lige om lidt kravle under dynen og læse lidt indtil jeg så falder i søvn og vågner frisk op i morgen tidlig... :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar