fredag den 17. juni 2011

Der sker en hel del fra mandag til fredag...

Så er jeg atter hjemme, efter jeg har tilbragt de sidste fire nætter i Horsens.

 Jeg har været beskikket censor derovre og hver eneste eftermiddag har jeg tilbragt i selskab med Sus (og Hannibal, der nu ikke gad snakke særlig meget...hmpfr) - det var superhyggeligt - og dejligt endelig at mødes efter at have "kendt hinanden" i mere end syv år :o)

 Det første jeg gjorde, da jeg kom ind ad døren herhjemme, var naturligvis at sige dav til Speedy og han var meget glad for at se mig igen - og så ville han gerne have noget mad...og derefter ud at ligge i sin udestue - noget han har måttet undvære siden mandag middag!

 Efter katten var tilfreds måtte jeg naturligvis straks på en hurtig rundtur i haven. Der er sket en hel del derude, synes jeg.

 Det #)&/¤#&)#/¤ græs er ihvertfald vokset alt for meget...! I dag har jeg nu ikke tænkt mig at lave ret meget derude - jeg er træt i hovedet efter at have været censor de sidste fire dage - og så køreturen hjem.

Desuden er der vådt....! Nu vil jeg dog lige gribe kameraet og gå en tur udenfor....så det er ret tænkeligt, der snart kommer et haveindlæg.. :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar