søndag den 8. maj 2011

Tørret kaninpote -og øre

Så er Speedy blevet beriget med både en kaninpote og et kaninøre, foruden en bette minkhale. Det er endnu ikke lykkedes mig at få taget et billede af ham og hans nye legesager; han er en smule loren ved dem (Kan jeg sådan set godt forstå; de lugter *G*)

 Udstillingen var som katteudstillinger nu er.

Fik dog afskaffet mine fremtidige "kattegrus-transport-problemer", eftersom Olivers fremover leverer grus til mig. Hvis Speedy også kan lide de smagsprøver jeg fik med hjem, slipper jeg også for at skulle transportere maden i fremtiden.

Det er vennerne-med-bil sikkert også glade for :o)

 Der var kun en burmilla-opdrætter og jeg må indrømme jeg ikke kunne opholde mig der alt for længe; savnet efter min lille elskede Capriccio blev alt for stort og man kan jo ikke gå rundt på en katteudstilling med våde øjne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar