søndag den 1. maj 2011

Susende travl søndag

Gad vide, om jeg når alt det, jeg gerne skulle nå i dag? Derfor er jeg da også stået rimelig tidligt op (kl. 7.) Foruden en BUNKE skolearbejde - men det venter jeg med til i aften - er der en hel del haveting, jeg absolut skal have gjort:
  • Have indkøbt klatreroser og clematis
  • Til plantemarked ved det lokale supermarked (drivhusplanter)
  • Plante roser og clematis
  • Gøre plads i udestuen til kapillærboksen
  • Plante tomater etc.
  • Få ordnet den sidste bunke "græs+jord"
og hvis jeg ellers når det:
  • Flytte planter, der står bag "bakken"
  • Klargøre "bakken" til plantning
  • Plante på "bakken"
Som det ses, har jeg rigeligt at give mig i kast med. I går fik jeg endelig indkøbt et par gummistøvler, så jeg kan vade rundt på "bakken" uden at få sko/sokker fyldt med jord, så nu har jeg da ingen undskyldning for ikke at komme i gang. Hav en god søndag derude. P.S. Min have er et rent slaraffenland for redemateriale-indsamlende fugle lige pt. så her til morgen så jeg den første mejse i haven. Indtil videre har jeg ellers kun set solsorte og duer (!).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar