søndag den 1. maj 2011

"Drivhuset" indviet

Min uopvarmede udestue fungerer ganske glimrende som drivhus - når solen står på, er der meget, meget varmt derude. Siden jeg flyttede ind, er den dog egentlig bare blevet brugt som opbevaringsplads - Billede taget 2.1.11 - hvor der stadig er "flytterester".

- men fra i dag var det slut med det - i hvert fald indtil efteråret.

 Jeg fik flyttet diverse ting og sager om i skuret - bl.a. mine langrendsski - dem er der jo ikke brug for foreløbigt ;o)

 Derefter fik jeg plantet tomatplanterne i en plantesæk + krukker med tomat, rosmarin og timian. Jeg synes, det har pyntet gevaldigt!

 Det har dog taget noget længere tid end beregnet, så jeg når ikke at komme i gang med "bakken" i dag. Jeg mangler jo stadig at plante to roser og tre clematis inden jeg gå må i gang med skoleforberedelserne. Sæt i gang!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar