søndag den 8. maj 2011

Havestemning

 Akelejer




 Blomsterkarse

 

De blev sået indenfor i marts måned - og plantet ud i april....og selvom de blev dækket med fiberdug, da vi fik nattefrost igen, så har de taget lidt skade - men jeg tror/håber de overlever.

Ellers må jeg jo bare så en ny portion!

 Bregne
 
 Clematis alpina

 Helmuth
 Havenissen er blevet døbt "Helmuth" af nevøen ;o)

 Hybenrose
 

 Den blev beskåret kraftigt allerede i marts måned; tænkte at hvis den overlevede det, så fik den lov at blive...! Som det ses, trives den helt fint.

 Lungeurt

 

Rhododendron

 

 Storkonval

 

 Et par planter fra min voksende "sølvplante-samling" Gazania (Påfugleblomst)

 Heliochrysum

 

 Katteurt

 Jeg har plantet størstedelen af katteurten i det kommende "blå bed", men jeg synes faktisk også den kan gøre sig i sølvbedet.
 Karryplante

 

 Og sidst, men ikke mindst:

 Lammeøre
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar